Tags

, , , , , , , , , , , , , ,

Źródłem kreatywności jest przede wszystkim przyjemność z poznawania uporządkowanej złożoności Natury, która sama w sobie jest pięknem. Śmiech jest to dobre samopoczucie całego ciała okazywane w jednym miejscu. Terapeuta często zauważa, ze moje mięśnie są niezwykle rozluźnione w porównaniu do innych pracowników, którzy są dosłownie zasupłani od stresu! Nikt w końcu nie lubi się wstydzić, zwłaszcza swojej twarzy, a przebywanie trening domatora przez cały dzień wśród ludzi odczuwając taki właśnie wstyd musi być niezwykle krępujące i nie pozwala takim nieszczęśnikom na swobodne funkcjonowanie. Potem się okazało, że przy okazji był też tajnym współpracownikiem Służby Bezpieczeństwa PRL. Ani współpracownikom, ani przeciwnikom, ani obserwatorom? Stanowisko Europejskich Akademików w sprawie ACTA, panoptykon. Związanych z nim było kilka wczesnośredniowiecznych grup rekonstrukcyjnych, ale to właśnie Ślężanie
zajmowali zaszczytne stanowisko gospodarzy. Gdziekolwiek byłem, uczyłem się języka, który obowiązywał w kraju? Będzie to wielki akt, gdy po raz pierwszy człowiek na tej ziemi będzie swobodnie wypowiadać się będzie. Teraz kolej na zapałki. Na ekranie wyświetlana jest prezentacja pokazująca sytuację trening domatora i przebieg działań wojennych na terenach Polski, bepośrednio przed wybuchem Powstania! Czasem mi się wydaję, że mam narzuconą na łeb wielką siatkę na motyle. Mniejsza wilgotność powoduje odrobinę niższa wydajność hodowli, jednak zapobiega rozwojowi i inwazji roztoczy. Nie sądzę, żeby chodziło o to. Antoni Macierewicz w ogóle zachowuje się w sposób dziwny, bo człowiek, który był autorem deklaracji KOR, później trening domatora na antenie Radia Maryja się odżegnywał od KOR rękami i nogami, opowiadając jakieś dziwne historie, mówił że sprawdzał do iluś pokoleń, że on nie jest Żydem, bo przecież KOR to sami Żydzi. To była akcja jak na podwórku

