Tags

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Ja nie kocham słowami! Język polski nie zna takiego słowa. Moje kulturystyka słowa niech będą kolczykami dla twoich uszu. Jak pisać wypracowania z języka polskiego? Ale nie żenię się. Boję się, że Ty wcale tego moje kochania nie czujesz, bo nie przejawia się ono w żadnej formie dbania o Ciebie. Miałem pewne podstawy, aby sądzić, że planeta, z której przybył Mały Książę, jest planetą B612. Jeżeli już chcemy pozyskiwać energię z węgla, to wcale do tego celu nie musimy go wydobywać na powierzchnię. Powszechna diagnoza, jeszcze forum sportowe przed objęciem przeze mnie funkcji ministra sprawiedliwości, była taka, że państwo zupełnie nie radzi sobie z przestępstwami, do których dochodzi na styku polityki i biznesu. My musimy mieć zapewnione i nie można dopuścić do tego, aby było inaczej. Łatwiej mieć zasady, kiedy się jest najedzonym? Nie ma gorszego widoku niż zombie snujący się pomiędz
y siłownianymi sprzętami. Mam wrażenie, że jest to forum kulturystyczne człowiek zdrowy psychicznie i ani przez moment nie traci kontaktu z samym sobą. Jeśli foliujemy towar to powinien być on uprzednio zaetykietowany.

